lørdag 15. mars 2014

Utebelysning

Åh, jeg syns ikke det er så enkelt å bestemme hvilken type belysning vi skal ha på huset vårt....
Vi ønsker å ha mest mulig LED-belysning og elektrikeren foreslo opp-ned-lamper (jada, de er jo skikkelig i vinden for tida). Jeg syns forsåvidt de er flotte når de lyser opp fasaden - men greier ikke helt å se for meg disse på vår type hus... Syns de passer bedre på "moderne" hus ;)

Har lett etter utelamper med mer nostalgisk preg, som ikke koster skjorta og (ikke minst) som ikke "alle" har. Hos Lampegiganten har jeg funnet fram til 2 alternativer som både jeg og Thomas liker (noe som er en utfordring i seg selv, he, he).

Galveston - i rustfritt stål

Dubrovnik - i farge hvit
Hadde egentlig bestemt oss for Dubrovnik - men så "oppdaget" jeg Galveston...og nå er jeg jammen ikke sikker mer. Huset vårt skal være hvitt, med grått tak og stålfargede takrenner. Ønsker ikke at belysningen skal vises for mye (derav er sort utelukket), derfor vil nok Dubrovnik være et godt valg, men så har vi jo litt ståldetaljer på huset og det hadde kanskje vært stilig å ta de igjen i utelampene. Hmm....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar