søndag 23. desember 2012

God jul!

Vi kom oss inn i huset - og har jammen fått laget litt jul også ♥

Disse søtingene har jeg fått i julekalender hos min eldste hottentott for noen år siden
- nå fikk de lov til å ønske god jul på badet (jepp, det mangler fortsatt litt lister *fnis*)
Søte nisser, kjøpt på julemarkedet i Spikersuppa under vår førjulstur til Oslo.

Jammen fikk vi ikke opp både julegardiner og juletre også :)
Juletrefot laget av bestefaren til Thomas - koselig og nostalgisk minne man kan ta fram hver jul.
Jeg er så heldig at jeg "abonnerer" på slike julekuler.
Får hvert år fra tante Grete-Lise, hun er en mester i håndarbeidsfaget!
En snømann laget av en av hottentottene for noen år siden - koselig å henge på juletreet!
Fikk disse nydelige heklede hjertene av svigermor da hun kom hjem fra Luleå.
Under treet ligger et teppe jeg har brodert for mange år siden.
Riktig god jul fra alle oss - både to- og firbente - i nummer 48!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar