fredag 9. mars 2012

Fantastiske fredag ♥

Wow - for en dag!!! Innholdsrik, på mange måter! 






Har fått skrevet kontrakten om kjøpet av nr.48 - og møtt eieren; en utrolig koselig eldre dame! Hun var så hyggelig og imøtekommende, så jeg kjenner at jeg kunne ha beholdt henne i huset ;-) Jammen godt at hun bare skal flytte én gate lenger ned - tror jeg skal adoptere henne! Skjønner godt at jeg fikk en sånn god følelse da jeg kom inn i huset første gang - huset er bygd med kjærlighet og har vært bebodd av lykkelige og humørfylte mennesker.


Dagens eier kunne fortelle at det var hennes svigerfar som hadde bygd huset i 1925, og at hun selv flyttet dit da hun ble gift. Så morsomt å få litt av historien til huset som skal bli vårt om ikke mange ukene :-) Hun syns det var flott at huset hennes skulle bli overtatt av "slike flotte, unge mennesker med så godt humør". Håper hun kommer til å like det vi tenker gjøre med nr.48 - hun bor jo så nært at hun kan følge med oss i prosjektet vårt.


Etterhvert tenker jeg å få henne til å fortelle meg mer om husets historie og om de som har bodd der - hvis hun vil dele det med oss, da ;-)


...etter kontraktsmøtet gikk turen til banken - der vi presenterte en skisse av prosjektet vårt. Saksbehandleren vår (heretter kalt Engelen) - sa "INNVILGET" for både kjøp og byggelån *weeeeeee* Så nå er det bare å fortsette med tegning og planlegging her!


*lykkelig* ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar